تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند
سرخط خبرها

جنایت امروز صهیونیست‌ها در رفح | ۲۵ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند

  • کد خبر: ۲۱۱۱۸۶
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
جنایت امروز صهیونیست‌ها در رفح | ۲۵ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند
ارتش صهیونیستی سحرگاه یکشنبه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه مرکز و جنوب آن را آماج حملات و بمباران‌های شدید قرار داد که منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی از جمله کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در میان حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه جنگنده‌های این رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) یک سری حملات به مناطقی در جنوب خان یونس انجام دادند.

منابع بهداشتی در نوار غزه از کشته شدن دستکم ۲۵ شهروند و زخمی شدن ده‌ها تن در نتیجه بمباران خانه‌ای که آوارگان در شرق رفح در جنوب نوار غزه در آن مستقر هستند، خبر دادند.

براساس گزارش المیادین، توپخانه ارتش صهیونیستی ورودی مدرسه ابو عریبان که محل اسکان آوارگان اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه است را هدف قرار دادند.

براساس آخرین آمار‌ها تاکنون و در نتیجه حملات ارتش اشغالگر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آواره شدند و ارتش اشغالگر در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به رفح است.

رفح؛ شهری با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی با خطر مرگ و نابودی مواجه است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم حدود ۲ هفته است که منتظر چراغ سبز سیاسی کابینه برای آغاز حملهبه رفح است.

مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الأمل بیمارستان‌های اصلی خان یونس همچنان در محاصره اشغالگران هستند و نیرو‌های اشغالگر با مشاهده کوچکترین تحرکات در این منطقه به سمت غیرنظامیان شلیک می‌کنند.

صلیب سرخ فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش اشغالگر هنگام هجوم به بیمارستان الأمال کلید آمبولانس‌ها، خودرو‌های خدماتی و اداری را برداشته و روی فرمان‌ها قفل زدند تا مانع از حرکت آن‌ها شوند.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیر‌های خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.

رسانه‌های محلی نیز از یورش نیرو‌های اشغالگر به شهر دیرالحطاب در شرق نابلس در کرانه باختری و بسته شدن ورودی غربی شهر الیاس نبی در شرق قلقیلیه خبر دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->